Manager Departament Energetic

Candidatul ideal

  • Studii: scoala profesionala / liceu de specialitate;
  • Specializare tehnica – electrician Statii, Centrale si Retele Electrice;
  • Experienta profesionala semnificativa in exploatare statii, centrale si retele electrice – medie tensiune;
  • Interpretare proiecte tehnice, scheme primare si scheme circuite secundare de protectii si automatizari energetice;
  • Experienta mentenanta tehnica cladiri;
  • Abilitati: comunicare, orientare catre clienti, identificare de solutii, rezolvarea problemelor, capacitatea de invatare rapida a softului de mentenanta;
  • Disponibilitate de a participa la interventii in afara orelor de program;
  • Operare PC: Microsoft Office, E-mail.

Descrierea jobului

Coordoneaza activitatile de masuratori electrice, intretinere a statiilor electrice de transformare inalta, medie si joasa tensiune, exploatare operativa a capacitatilor electrice de medie tensiune, activitati desfasurate de personalul propriu si subcontractori, pentru a asigura functionalitatea echipamentelor si instalatiilor in paramatrii tehnici proiectati;
Asigura expertiza si suportul necesare desfasurarii activitatilor electrice si energetice pentru a asigura conformitatea cu prevederile legale aplicabile;
Coordoneaza activitatea de masuratori electrice (PRAM, MT etc.) in baza contractelor de servicii specifice, in vederea indeplinirii sarcinilor contractuale;
Coordoneaza lucrarile de intretinere si mentinere in functiune a statiilor electrice in conformitate cu reglementarile legale si procedurile interne;
Organizeaza activitatea de exploatare a retelelor si capacitatilor energetice (echipamente de medie si joasa tensiune) aflate in administrarea companiei, asigurand respectarea cerintelor legale; supraveghere si manevre in instalatii, admiterea la lucrari, interventii de urgenta;
Coordoneaza lucrarile electrice, executate in baza comenzilor de la clientii interni sau a contractelor specifice incheiate cu clientii externi, in vederea indeplinirii operatiunilor ofertate si/sau a sarcinilor contractuale;
Asigura suportul pentru intocmirea programului de mentenanta preventiva pentru echipamentele administrate in vederea intretinerii optime a acestora;
Acorda consultanta tehnica si suport pentru clientii interni;
Asigura mentinerea autorizarii si reautorizarea periodica a companiei pentru serviciile reglementate ANRE;
Intocmeste periodic rapoarte privind rezultatele activitatilor desfasurate (starea echipamentelor, cauza si natura defectiunilor, activitatea subcontractorilor etc.);
Intocmeste si gestioneaza bugetul departamentului;
Isi insuseste si aplica legislatia, procedurile, instructiunile, reglementarile si metodologiile specifice domeniului sau de activitate

Descrierea companiei

Compania BSS a fost fondata in anul 2003, a evoluat dinamic si a dezvoltat o gama complexa de servicii profesionale, investind in specializarea angajatilor si in tehnologii avansate, care eficientizeaza operarea proceselor interne.
Cu o perspectiva sigura si orientata catre client, BSS si-a consolidat in timp renumele si statutul, mentinand parteneriate durabile prin furnizarea de servicii complete si integrate de Property & Facility Management, la calitatea standardelor europene. In anul 2016, dupa ce grupul european REIWAG Facility Services GmbH a devenit actionarul principal al companiei BSS, portofoliul gestionat a ajuns la peste 3 000 000 mp de spatii de birouri, logistice, comerciale si retele de sedii.
Building Support Services intelege impactul vital pe care il au serviciile de Facility Management si isi asuma responsabilitatea pentru performanta si profitabilitatea actiunilor, garantand consultanta necesara dezvoltarii solutiilor optime, adaptate fiecarui domeniu in parte. Compania asigura in mod eficient administrare financiara, Propery & Facility Management tehnic si non-tehnic, pentru proprietati medii si mari din toata tara, in conformitate cu legislatia in vigoare, furnizand servicii specializate de suport 24 din 24 de ore.
Prin transmiterea datelor dvs. personale prin corespondenta electronica, adresata oricaror adrese de email cu terminatia “bss.ro”, prin intermediul retelelor de socializare (Facebook, LinkedIn etc) sau prin aplicarea in cadrul unei platforme online de locuri de munca, va exprimati acordul expres si neechivoc ca aceste date sa fie prelucrate de companiile din cadrul Building Support Services.
Prelucrarea datelor se va face in scopul angajarii dvs. in compania Building Support Services. Potrivit legislatiei in vigoare, aveti dreptul de a ne solicita accesul la datele dvs. personale, rectificarea sau stergerea acestora (in masura in care acest lucru nu contravine legii), restrictionarea prelucrarii sau portabilitatea acestora. De asemenea, aveti dreptul de a va opune prelucrarii si de a depune o plangere in fata autoritatii in domeniu. In categoria datelor personale intra: nume, prenume, CNP, varsta, sex, etnie, rasa, orientare politica, religioasa, starea de sanatate, adresa de domiciliu, reședinta, adresa de e-mail, ocupatia, venitul, fotografie, adresa IP sau orice alt tip de date care se pot corela pentru a duce la identificarea unei persoane.
Pentru orice sesizare cu privire la prelucrarea datelor personale de catre Building Support Services, va rugam sa va adresati ofiterului nostru de protectie a datelor personale la office@bss.ro.

Departament:
Constructii/Instalatii
Industrie:
Constructii și Prestari servicii
Tip job:
Full time
Oras:
Bucuresti
Nivel cariera:
Entry-Level/Mid-Level

Depune CV

Completeaza cu datele tale si te vom contacta daca te potrivesti postului disponibil.

Alege tipul de job dorit