Building Support Services este unul dintre promotorii Facility Management-ului in Romania si s-a implicat activ in dezvoltarea unor proiecte de succes, bazate pe generarea de strategii sustenabile pentru clientii sai.

Compania fondata in anul 2003 a evoluat dinamic si a dezvoltat o gama complexa de servicii profesionale, investind in specializarea angajatilor si in tehnologii avansate, care eficientizeaza operarea proceselor interne.

Evolutie prin inovatie

Cu o perspectiva sigura si orientata catre client, BSS si-a consolidat in timp renumele si statutul, mentinand parteneriate durabile prin furnizarea de servicii complete si integrate de Property & Facility Management, la calitatea standardelor europene. In anul 2016, dupa ce grupul european REIWAG Facility Services GmbH a devenit actionarul principal al companiei BSS, portofoliul gestionat a ajuns la peste 3 000 000 mp de spatii de birouri, logistice, comerciale si retele de sedii.

BSS intelege impactul vital pe care il au serviciile de Facility Management si isi asuma responsabilitatea pentru performanta si profitabilitatea actiunilor, garantand consultanta necesara dezvoltarii solutiilor optime, adaptate fiecarui domeniu in parte. Compania asigura in mod eficient administrare financiara, Propery & Facility Management tehnic si non-tehnic, pentru proprietati medii si mari din toata tara, in conformitate cu legislatia in vigoare, furnizand servicii specializate de suport 24 din 24 de ore.

BSS, pentru cresterea business-ului tau!

Avantajele parteneriatului

Administrarea eficienta a proprietatii
Administrarea eficienta a proprietatii de catre un furnizor profesionist de servicii integrate.
Reducerea costurilor totale
Reducerea costurilor totale ale proprietatii prin solutii de minimizarea consumurilor si eficientizare energetica.
Conformitate integrala cu reglementarile in vigoare
Conformitate integrala cu reglementarile in vigoare privind serviciile obligatorii, asigurate de un furnizor autorizat si certificat.
Cresterea performantelor financiare
Cresterea performantelor financiare ale cladirii prin eficientizarea utilizarii spatiilor.
Managementul optim al proprietatii
Managementul optim al proprietatii Dvs., prin aplicatii software specializate (CAFM), care permit etapizarea investitiilor pe termen mediu si lung, controlul tuturor costurilor, activitatilor si serviciilor, precum si al inventarului cladirii.
Personal certificat si autorizat
Realizarea mentenantei si operarii proprietatii cu personal certificat si autorizat, conform reglementarilor locale si ale Uniunii Europene.
Preluarea riscurilor
Preluarea riscurilor prin asigurarea de raspundere civila si profesionala toate avand ca efect realizarea unui climat orientat catre utilizatori, generand confortul si satisfactia clientului final.
…dorim sa confirmam nivelul ridicat de calitate a serviciilor livrate de catre angajatii BSS la locatiile mentionate (A1 Business Park si Domnesti Business park) si o promptitudinea reactiilor in diferite situatii, inclusiv de urgenta…
Dna. Doina Badea Country Manager, Valad Real Estate SA
…pe parcursul colaborarii noastre, am apreciat eficienta serviciilor, calificarea personalului, calitatea ridicata a muncii si respectarea termenelor de executie, precum si atitudinea proactiva a echipei manageriale a BSS de a indeplini integral prevederile contractuale…
Dl. Marian Roman Administrator, CA IMMO
…in cadrul colaborarii noastre, BSS si-a indeplinit integral obligatiile…si a raspuns cu profesionalism si promptitudine tuturor solicitarilor si nevoilor noastre…
Dl. Dan Badescu Expansion Manager, Hornbach Romania
…apreciem calificativul privind calitatea si performantele serviciilor de facility management, oferite de Buildings Support Services, ca fiind foarte bun…
Dna. Mariana Neatu-Breciuga Director Directia de Achizitii si Logistica, CEZ Romania

Clienti